Sunday 31 July 2011

terawih



alhamdulillah...dpatt jgakk pi terawwiihh tadii..walauponn ada msalhh teknikall skett..watt ?? apa ?? blackoutt laaarr ~..smayangg dlam glappp..huhh..tringatt surauu smkabb..tpp kn sbnaaqqnyaa aq nakk critaa yang aku teringatt sngat kat ustaz baharomm yang penah mngajaqq aku "tajwid" msa klass fardhu ainn dlu..dia jgakk mrangkapp imam masjidd... klu dngaqq beliauu bcaa quraann..mmgg larr..terbaeekkk..tapi ton nihh..smua warga pndudokk tman slasihh takkan dpat dngaq dahh sora merdu beliauu ituu ...sebabnyaa? sebab...sebab..beliau telah kembali ke rahmatullah..iskk.iskkkk...sedyyhh sngat2x...tak sngkaa lngsongg..nmpakk beliauu sihatt jaa..p masjidd nek moto..hemm..skrgg x nmpak dahh..knangan shaja..yaAllah..rahmatilah roh beliauu dan tempatkanlahh beliauu dlam klangan org2x yang solehh..amiinnnnn...smuaa aminn cpatt !! hehe..tu yang first..second plakkk...aku teringat kwan2x sepermainan dlu2x..hemm,,,sdeyhhnyaa..tgokk klass..bilikk wudhukk..masjidd...yaAllah..mmg bnyakk memorii..tapi smua tuu skrng jadi knangan yang pasti akn slaloo aku sematkan dlamm atma dan nuranii inii..bersyukurr ke hadratt rabbulizzah kerana memberi aku peluang untuk menimba ilmu dan mengenali kawan2x di sekolah pengajian fardu ain masjid al-muttaqin taman selasihhh..untokk ustazustazah..jasa kalian akan ku kenang hingga akhir hyatt...insyaAllah..amin..aminn...ya rabbal a'alaminn.....








No comments:

Post a Comment